Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Petra Syrová
Bc. Petra Syrová
Bachelor's thesis
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
The communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Současná situace trhu a neustálý technologický pokrok mají za důsledek neustálý boj o zákazníka. Spolu s kvalitním poskytováním služeb je identifikace faktorů působících na vztah zákazníka k firmě pro společnosti nutností a jejich vyhodnocení vytváří firmě konkurenční výhodu. Nové technologie umožňují větší informovanost a lepší komunikaci firmy se zákazníkem. Internet a sociální sítě jsou v dnešní …moreAbstract:
The current market situation and continual technological advance shave resulted in a constant battle fort hecustomer. Along with providing quality servicesis to identify the factors affecting the customer's relationship to the company and the need for companies to evaluate their enterprise create scompetitive advantage. New technologies allow for great awareness and better communication with the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková