Ing. Miloslav Koldinský
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa a jeho vliv na marketink
Tomáš Baťa and his Influence on Marketing
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je vliv význačného českého podnikatele Tomáše Bati na marketing. V teoreticko-metodologické části jsou obsaženy 4 kapitoly. První kapitola popisuje vývoj marketingu na začátku 20. století, jak ve světě, tak i na území tehdejšího Československa. Nadále pak nastiňuje obecné podnikatelské podmínky zlínského regionu. Druhá kapitola je věnována Tomáši Baťovi st. Krátký životopis …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of Tomáš Baťa, an eminent Czech entrepreneur, on marketing. The theoretical-methodological part consists of four chapters. The first chapter describes the development of marketing at the beginning of 20th century both worldwide and on the territory of the then Czechoslovakia. Then, it outlines the general entrepreneurial conditions of the Zlin's region. The …moreKeywords
Klíčová slova Tomáš Baťa marketing interní marketing reklama propagační prostředky značka cena leták časopis internetové stránky TV spot corporate identity corporate design Keywords Tomáš Baťa internal marketing advertisement promotions tools mark price broadsheet journal internet sites spot corporate design
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rjgsr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody úprav mluveného slova ve zvukové postprodukci
Lukáš Pátek -
1. Teoretická část: Zvuková dramaturgie mluveného slova - Rozhlasová hra. 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Josef Beneš -
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.
Hana KULÍSKOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova