Kodex odívání: Vnímání vhodného profesionálního pracovního oděvu – Bc. Radek Růžička
Bc. Radek Růžička
Diplomová práce
Kodex odívání: Vnímání vhodného profesionálního pracovního oděvu
Dress codes: Perceptions of an appropriate business attire
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním vhodného pracovního oděvu s hlavním zaměřením na oděv manažera. Cílem práce je prozkoumat vnímání vhodného pracovního oděvu v ČR na příkladu ŠKODA Auto a.s. Objektem výzkumu jsou manažeři ŠKODA Auto a studenti ŠAVŠ – tedy potenciální budoucí manažeři. Sběr primárních dat tohoto explorativního výzkumu probíhal metodou dotazníkového šetření. Výzkum potvrdil velký …víceAbstract:
The subject of this thesis is the perception of an appropriate business attire, especially focused on managerial attire. Its purpose is to research the perceptions on appropriate business attire in the Czech republic on an example of ŠKODA Auto a.s. The research sample consists of the managers of ŠKODA Auto and the students of ŠAVŠ – aspiring future managers. Primary data in this exploratory research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva