Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu – Bc. Zdeněk Papranský
Bc. Zdeněk Papranský
Diplomová práce
Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu
Strategical Analysis of the Selected Company in Order to Increase Its Market Share
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je komplexní strategická analýza vybrané společnosti AQ, s.r.o. za využití dostupných metod strategické analýzy podniku s cílem vytvořit vhodné návrhy a doporučení pro daný podnik. Práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na definování hlavních pojmů a metod využívaných v oblasti strategického řízení a strategické analýzy. V praktické …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is a complex analysis of the selected company AQ, s.r.o. by using of available methods of strategical analysis with the aim to create and formulate appropriate suggestions and recommendations for the company. The thesis has been divided into theoretical and practical part. The first part is focused on defining the main concepts and methods used in the field of strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Papranský, Zdeněk. Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková