Petra Bosmanová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Plzeňské městské dopravní podniky a.s.

The communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Abstract:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající komunikační strategii společnosti Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. a zároveň podat návrhy pro její zlepšení. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se věnuje městské hromadné dopravě, jejím specifikům, uspořádání a trendům, v závěru kapitoly je představena společnost PMDP, a.s. Ve druhé kapitole je nejprve popsáno mikroprostředí a makroprostředí …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and evaluate the current communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. and to suggest solutions for its improvement. The thesis is divided into 3 main parts. The first part is devoted to city public transport, its characteristics, specifics and trends. The company PMDP,a.s. is also introduced there. The second part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2016
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Adolf Valášek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50062

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod