Petra Bosmanová

Bakalářská práce

Komunikační strategie společnosti Plzeňské městské dopravní podniky a.s.

The communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Anotace:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající komunikační strategii společnosti Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. a zároveň podat návrhy pro její zlepšení. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se věnuje městské hromadné dopravě, jejím specifikům, uspořádání a trendům, v závěru kapitoly je představena společnost PMDP, a.s. Ve druhé kapitole je nejprve popsáno mikroprostředí a makroprostředí …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and evaluate the current communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. and to suggest solutions for its improvement. The thesis is divided into 3 main parts. The first part is devoted to city public transport, its characteristics, specifics and trends. The company PMDP,a.s. is also introduced there. The second part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Adolf Valášek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50062

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod