Eva Šantrůčková

Master's thesis

Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy

Support of internet sale emphasizing the loyalty systems
Abstract:
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2008
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Štěpán Wolde

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4327