Bc. Zuzana Tomášková

Bachelor's thesis

Marketing v tržním výklenku

Niche marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v tržním výklenku" je analýza a formulace doporučení pro podnik Mixit, s.r.o. působící v tržním výklenku, který chce expandovat na B2B trh fitness center a posiloven. První část práce zpracovává teoretická východiska marketingu v tržním výklenku a B2B trhu s důrazem na marketingovou komunikaci a popisem jeho jednotlivých nástrojů. Druhá praktická část práce zahrnuje …more
Abstract:
The goal of the bachelor thesis called: "Niche marketing" is analysis and formulation of recommendation for company Mixit, s.r.o. operating within niche market, that wants to expand into B2B market of fitness centres and gyms. The content of the first part is theoretical knowledge in the field of niche marketing and B2B market, accented are specifics of marketing communication and description of its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2017
  • Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta