Bc. Zuzana Tomášková
Bakalářská práce
Marketing v tržním výklenku
Niche marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v tržním výklenku" je analýza a formulace doporučení pro podnik Mixit, s.r.o. působící v tržním výklenku, který chce expandovat na B2B trh fitness center a posiloven. První část práce zpracovává teoretická východiska marketingu v tržním výklenku a B2B trhu s důrazem na marketingovou komunikaci a popisem jeho jednotlivých nástrojů. Druhá praktická část práce zahrnuje …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis called: "Niche marketing" is analysis and formulation of recommendation for company Mixit, s.r.o. operating within niche market, that wants to expand into B2B market of fitness centres and gyms. The content of the first part is theoretical knowledge in the field of niche marketing and B2B market, accented are specifics of marketing communication and description of its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zee04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v tržním výklenku
Jaroslav Kašpar -
Marketing smluvních výzkumných organizací v oblasti klinického hodnocení léčiv
Daniela Bažantová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Marketing v tržním sektoru sport
Petr PASTÝŘÍK -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova