Marketingová komunikace prodejny Bennon – Karolína Kunorzová
Karolína Kunorzová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace prodejny Bennon
Marketing Communication of the Bennon store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix Prodejny & Bistra Bennon. Jejím cílem je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci, zhodnotit ji a zjistit, jaké nástroje propagačního mixu zajistily, že do prodejny přišli noví zákazníci. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s tématem, praktická část se pak skládá z analýzy sekundárních dat a z kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the communication mix of Bennon's Store & Bistro. Its aim is to analyse the current marketing communication, review it and find out what communication mix tools have ensured that new customers have come to the store. The theoretical part defines terms related to the topic, while the practical part consists of secondary data analysis and quantitative research in the form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kunorzová, Karolína. Marketingová komunikace prodejny Bennon. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ