Karolína Kunorzová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace prodejny Bennon

Marketing Communication of the Bennon store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix Prodejny & Bistra Bennon. Jejím cílem je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci, zhodnotit ji a zjistit, jaké nástroje propagačního mixu zajistily, že do prodejny přišli noví zákazníci. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s tématem, praktická část se pak skládá z analýzy sekundárních dat a z kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the communication mix of Bennon's Store & Bistro. Its aim is to analyse the current marketing communication, review it and find out what communication mix tools have ensured that new customers have come to the store. The theoretical part defines terms related to the topic, while the practical part consists of secondary data analysis and quantitative research in the form …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kunorzová, Karolína. Marketingová komunikace prodejny Bennon. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe