Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního ruchu na jižní Moravě – Martina Navrátilová
Martina Navrátilová
Bakalářská práce
Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního ruchu na jižní Moravě
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat vinařskou turistiku a navrhnout vylepšení vedoucí k dalšímu rozvoji cestovního ruchu na jižní Moravě pomocí strategické SWOT analýzy. Dále zanalyzovat vnější prostředí, jeho příležitosti a hrozby, s pomocí PESTLE analýzy, zhodnotit současnou situaci v České republice z pohledu politického, ekonomického, sociálního, technologického a ekologického a vyhodnotit ji …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the wine tourism and to propose improvements leading to the further development of tourism in South Moravia using strategic SWOT analyzes. In addition, to analyze the external environment, its opportunities and threats, with PESTLE analysis, it evaluated the current situation in the Czech Republic from a political, economic, social, technological and ecological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/05ce4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie
Michal Nekula -
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Veronika Vavřinová -
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Tereza Mladenova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Navrátilová, M.
12. 4. 2018