Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek – Kateřina Cempírková
Kateřina Cempírková
Bakalářská práce
Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek
Specific communication with customers of luxury brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží proniknout do oblasti komunikačních strategií se zaměřením na konkrétní sektor - luxusní módu. V rámci celosvětového rozmachu vlivu internetu, sociálních sítí a nových technologií do marketingových strategií, musí přizpůsobit své způsoby prodeje a komunikace také luxusní značky. Hlavním cílem této práce bylo vybrat vhodnou konkrétní luxusní značku, analyzovat na ní komunikační …víceAbstract:
This bachelor thesis tries to penetrate into the area of communication strategies focusing on a particular sector - luxury fashion. In the global growth of the influence of the Internet, social networks and new technologies on marketing strategies, luxury brands must adapt their sales and communication methods. The main aim of this work was to select a suitable luxury brand, analyse communication strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cempírková, Kateřina. Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich
Název
Vložil
Vloženo
Práva