Měření povědomí o značce About you – Sandra Jaroňová
Sandra Jaroňová
Bachelor's thesis
Měření povědomí o značce About you
About you brand awareness measurement
Anotácia:
Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké mají lidé v oblasti Moravskoslezského kraje povědomí o značce About You. Metodika práce: Práce bude sestavena ze dvou částí. První část bude obsahovat teoretické znalosti, které budou čerpány především z doporučené literatury zaměřené na marketing, nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci a komunikační mix. Dále bude podrobněji popsána značka, hodnota …viacAbstract:
Objective: The aim of this work is to find out what awareness of the About You brand people have in the Moravian-Silesian region. Methodology: The work will be composed of two parts. The first part will contain theoretical knowledge, which will be drawn mainly from the recommended literature focused on marketing, marketing mix tools, marketing communication and communication mix. Then the brand, brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t2hni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková