Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích – Jan Pípal
Jan Pípal
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích
Analysis of marketing communication of City Partner Hotel Atos on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci hotelů v prostředí sociálních sítí. Teoretická část popisuje sociální sítě a marketingovou komunikaci na nich. Dále charakterizuje nejvyužívanější a pro hotel nejdůležitější sociální sítě současnosti a jejich marketingové využití. Praktická část se zabývá analýzou aktivit prováděných na sociálních sítích hotelem Atos a jeho konkurenty, které jsou následně …víceAbstract:
The thesis focuses on the hotels marketing communication in the field of social networks. Social networks and their marketing communication are described in the theoretical part. Another point of the theoretical part is characteristic of current widely used social networks, which are the most important for the hotels. Practical part deals with the analysis of performed activities made by hotel Atos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová