Kateřina Češková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of a company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na současnou marketingovou strategii vybraného podniku. Práce obsahuje její popis, charakteristiku vybraných užitých metod a analýz a dále také zahrnuje vypracovaný návrh na zlepšení marketingové strategie. Cílem Bakalářské práce je navrhnout novou marketingovou strategii pro vybraný podnik. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the current marketing strategy of the selected company. The thesis includes its description, characteristics of the selected methods and analyses used and also includes a proposal for improvement of the marketing strategy. The aim of the bachelor thesis is to propose a new marketing strategy for the selected enterprise. The bachelor thesis is divided into theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva