Marketingový výzkum na vybraném trhu – Iveta Mužíková
Iveta Mužíková
Diplomová práce
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Marketing research at chosen market
Anotace:
Práce pojednává o rozhodovacím procesu spotřebitele při výběru poskytovatele mobilních služeb. Jejím hlavním cílem je prostřednictvím empirického výzkumu zmapování hlavních faktorů, motivací a důvodů spotřebitelů vedoucí ke změně značky mobilního operátora a následné vyhodnocení a aplikace zjištěných informací na možné vylepšení stávajících marketingových programů mobilních operátorů. Teoretická část …víceAbstract:
Thesis discusses the decision making process of consumers in choosing brands of mobile phone service provider. Its main objective is an empirical research mapping the main factors, motivation and reasons leading consumers to change brands of mobile operator and the subsequent evaluation and application of the collected information on possible improvements to existing marketing programs for mobile operators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Marek Chládek -
Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií
Peter Rakár
Název
Vložil
Vloženo
Práva