Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Ing. Tomáš Dvořák, MBA
Ing. Tomáš Dvořák, MBA
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Enterprises
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje guerilla marketing jako nekonvenční formu marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje čtenáři pojem guerilla marketing, vyzdvihuje jeho základní znaky a popisuje formy a principy. Praktická část je zaměřena na analýzu a srovnání tuzemských a zahraničních guerilla marketingových kampaní. Cílem práce je na vybraném vzorku analyzovaných kampaní zmapovat výskyt guerilla …moreAbstract:
This bachelor thesis introduces guerilla marketing as unconventional form of marketing communication. Theoretical part defines the concept of a guerilla marketing and shows its basic characteristics and describes the forms and principles. The practical part is focused on the analysis and comparison of inland and foreign guerilla marketing campaigns. The aim of thesis is to chart presence of guerilla …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xd7vo/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jolana Poláková -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková