Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Ing. Tomáš Dvořák, MBA
Ing. Tomáš Dvořák, MBA
Bakalářská práce
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Enterprises
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje guerilla marketing jako nekonvenční formu marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje čtenáři pojem guerilla marketing, vyzdvihuje jeho základní znaky a popisuje formy a principy. Praktická část je zaměřena na analýzu a srovnání tuzemských a zahraničních guerilla marketingových kampaní. Cílem práce je na vybraném vzorku analyzovaných kampaní zmapovat výskyt guerilla …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces guerilla marketing as unconventional form of marketing communication. Theoretical part defines the concept of a guerilla marketing and shows its basic characteristics and describes the forms and principles. The practical part is focused on the analysis and comparison of inland and foreign guerilla marketing campaigns. The aim of thesis is to chart presence of guerilla …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xd7vo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jolana Poláková -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková