Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku – Bc. Denisa Škodová
Bc. Denisa Škodová
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
A Global Brand Building Using the IMC Tools in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním a adaptací integrované marketingové komunikace a globální marketingové strategie americké kosmetické značky GLAMGLOW na lokálním trhu. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na základě získaných dat z dotazníkového šetření a expertního rozhovoru. Teoretická část nejprve vymezuje pojmy integrované marketingové komunikace, následně firemní identitu …víceAbstract:
This Master´s thesis deals with research and adaptation of integrated marketing communication and global marketing strategy of American cosmetic brand GLAMGLOW in the local market. The thesis aims to evaluate the marketing strategy of the brand based on acquired data from the questionnaire survey and expert interview. At first, the theoretical part defines integrated marketing communication, then corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bmaso/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček