Bc. Eva Benešová

Diplomová práce

Learner Autonomy

Learner Autonomy
Abstract:
This master thesis deals with the issue of learner autonomy in English language learning. It is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part describes ways of learner autonomy development within and outside of the Czech educational system. Also it aims to identify factors that influence learner autonomy development. The empirical part is a case study of a selected elementary …více
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována tématu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka. Dělí se na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje způsoby rozvoje autonomie žáků v rámci i vně českého vzdělávacího systému. Rovněž se soustředí na identifikaci faktorů, které ovlivňují rozvoj žákovy autonomie. Empirická část je případová studie vybrané třídy základní školy. Jejím cílem bylo popsat, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benešová, Eva. Learner Autonomy. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická