Bc. Eva Benešová

Master's thesis

Learner Autonomy

Learner Autonomy
Abstract:
This master thesis deals with the issue of learner autonomy in English language learning. It is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part describes ways of learner autonomy development within and outside of the Czech educational system. Also it aims to identify factors that influence learner autonomy development. The empirical part is a case study of a selected elementary …more
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována tématu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka. Dělí se na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje způsoby rozvoje autonomie žáků v rámci i vně českého vzdělávacího systému. Rovněž se soustředí na identifikaci faktorů, které ovlivňují rozvoj žákovy autonomie. Empirická část je případová studie vybrané třídy základní školy. Jejím cílem bylo popsat, …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Benešová, Eva. Learner Autonomy. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická