Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu – Jarmila Nováková
Jarmila Nováková
Diplomová práce
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Marketing Communication Products in Pharmaceutical Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, popisuje a porovnává jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření lékařů a hodnocení současných nástrojů marketingové propagace. Závěrečná kapitola …víceAbstract:
This thesis deal with problems of marketing communication in pharmaceutical industry.The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concern importance of marketing communication, describe and compare of particular tools of communication mix. Practical part is concentrated on doctor's marketing survey and the evaluation of actual marketing propagation tools. The final chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2010
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Rudolf Střítecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Kryštof Wetter -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann