Jarmila Nováková

Diplomová práce

Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu

Marketing Communication Products in Pharmaceutical Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, popisuje a porovnává jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření lékařů a hodnocení současných nástrojů marketingové propagace. Závěrečná kapitola …více
Abstract:
This thesis deal with problems of marketing communication in pharmaceutical industry.The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concern importance of marketing communication, describe and compare of particular tools of communication mix. Practical part is concentrated on doctor's marketing survey and the evaluation of actual marketing propagation tools. The final chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Rudolf Střítecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24618