Rozbor image vybrané firmy/značky – Bc. Simona Veithová
Bc. Simona Veithová
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy/značky
Analysis of the Company/the Brand Image
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá image vybrané firmy/značky. V teoretické části práce charakterizuji firemní identitu a její jednotlivé komponenty - firemní design, firemní komunikaci, firemní kulturu a firemní produkt. Vymezuji pojem image, jeho druhy a důvody analýzy image. V rámci praktické části analyzuji současnou firemní identitu společnosti Bikers Crown, s.r.o. Hodnotím rozdíl mezi současným žádaným …víceAbstract:
This thesis deals with the image of the selected company/brand. The theoretical part characterizes the corporate identity and its individual components - corporate design, corporate communication, corporate culture and corporate product. I define the concept of image, its types and reasons for image analysis. In the practical part I analyze the current corporate identity of the company Bikers Crown …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qucxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyse der externen Unternehmenskommunikation am Beispiel der Firma Moravia Steel, a.s.
Renata ŠTETIAROVÁ -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate culture and organizational development. Analysis of SB JSC Home Credit Bank
Yeldos Ismailov -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina