Martina TOPOLOVÁ

Bachelor's thesis

Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením

Structured learning for pupils with autistic spectrum disorders and additional mental disabilities
Abstract:
Bakalářská práce bude tematicky orientována na problematiku edukace žáků s poruchami autistického spektra s přidruženým mentálním postižením. Teoretická východiska práce budou vycházet z aktuálních poznatků v oblasti poruch autistického spektra, mentálního postižení a strukturovaného učení, se zvláštním zřetelem na problematiku vzdělávání v prostředí speciální školy. Pozornost bude také věnována legislativnímu …more
Abstract:
The bachelor's thesis will be thematically oriented to the issue of education of students with autism spectrum disorders with associated mental disabilities. The theoretical basis of the work will be based on current findings in the field of autism spectrum disorders, mental disabilities and structured learning, with special attention to the issue of education in a special school environment. Attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martina Brhelová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOPOLOVÁ, Martina. Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention