Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky – Markéta Širůčková
Markéta Širůčková
Bachelor's thesis
Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky
Material Segmentation of Producers of Medical Technology in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza a marketingový výzkum trhu se zdravotnickou technikou v České republice. Zároveň je v této práci provedena segmentace výrobců zdravotnické techniky a analýza těch, kteří jsou vhodnými kandidáty pro spolupráci s Regionálním materiálově technologickým výzkumným centem v Ostravě.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a market analysis and a research of medical technology market within the Czech Republic. Moreover, it conducts a segmentation of suppliers of medical technology and analysis those who can be considered suitable for cooperation with the Regional Centre of Technologies and Materials in Ostrava are pinpointed.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Václav Nétek
- Oponent: Petr Besta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIRŮČKOVÁ, Markéta. \textit{Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0anpiw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky BTL zdravotnická technika a.s.
Jana Kálalová -
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Peter Sunega -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na spolupráci s výrobci a distributory autoolejů
Alena Hejnová -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová