Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis – Mária Antalová
Mária Antalová
Bachelor's thesis
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Abstract:
This thesis deals with the use of social media marketing in an organization called Buddy System Zlin, which helps the incoming international students at Tomas Bata University in Zlin. To find out if the communication techniques via social media are sufficiently performed, the research was conducted and the results were analyzed. The thesis has two parts; firstly, the theoretical part provides the explanation …moreAbstract:
Práca sa zaoberá využívaním marketingu v sociálnych médiách v organizácii, ktorá pomáha prichádzajúcim zahraničným študentom Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Buddy System Zlín. Za účelom zistenia, či sú techniky komunikácie na sociálnych médiách dostatočné bol realizovaný prieskum, ktorého výsledok bol analyzovaný. Práca má dve časti. Prvá časť sa venuje vysvetleniu teoretických poznatkov, ktoré pomôžu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Accessible from:: 3. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Antalová, Mária. Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová