Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu – Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ
Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ
Master's thesis
Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
Introduction of WOM Communication tools for a new product on the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji …moreAbstract:
This thesis describes the Word of Mouth Communications and its application in practice for the new service on the market. The theoretical part describes theoretical background concerning the characteristics services, marketing of services and as the main part is char-acterized Word of Mouth Communications on the basis of foreign literature. The analytical part is described DietHomeMenu with which its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
18400
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORČÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0bpeex/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KORČÁKOVÁ, Kateřina. Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková