Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ

Master's thesis

Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu

Introduction of WOM Communication tools for a new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji …viac
Abstract:
This thesis describes the Word of Mouth Communications and its application in practice for the new service on the market. The theoretical part describes theoretical background concerning the characteristics services, marketing of services and as the main part is char-acterized Word of Mouth Communications on the basis of foreign literature. The analytical part is described DietHomeMenu with which its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor: 18400

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KORČÁKOVÁ, Kateřina. Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

Všechny práce