Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu – Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ
Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ
Master's thesis
Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
Introduction of WOM Communication tools for a new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji …viacAbstract:
This thesis describes the Word of Mouth Communications and its application in practice for the new service on the market. The theoretical part describes theoretical background concerning the characteristics services, marketing of services and as the main part is char-acterized Word of Mouth Communications on the basis of foreign literature. The analytical part is described DietHomeMenu with which its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18400
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eliška Kubíčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORČÁKOVÁ, Kateřina. Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková