Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Denis Kokotek
Bc. Denis Kokotek
Bakalářská práce
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the company's competitiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje použití nástroje Google Analytics v oblasti optimalizace webu. Teoretická část zahrnuje definici základních pojmů v marketingu, charakteristiku přesnosti dat a popis samotného nástroje. V praktické části jsou pomocí nástroje Google Analytics provedeny dílčí analýzy návštěvnosti webu na jejichž základě jsou navržena řešení, která mají za cíl zvýšení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of the Google Analytics tool in the field of website optimizing. Theoretical part includes definition of basic marketing terms, characteristic of data accuracy and description of the Google Analytics tool itself. In practical part are the individual analyses performed, on whose basis are the suitable solutions formed with the aim to increase company's competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kz338/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Kadlubiec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka