Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Denis Kokotek
Bc. Denis Kokotek
Bachelor's thesis
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the company's competitiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje použití nástroje Google Analytics v oblasti optimalizace webu. Teoretická část zahrnuje definici základních pojmů v marketingu, charakteristiku přesnosti dat a popis samotného nástroje. V praktické části jsou pomocí nástroje Google Analytics provedeny dílčí analýzy návštěvnosti webu na jejichž základě jsou navržena řešení, která mají za cíl zvýšení konkurenceschopnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of the Google Analytics tool in the field of website optimizing. Theoretical part includes definition of basic marketing terms, characteristic of data accuracy and description of the Google Analytics tool itself. In practical part are the individual analyses performed, on whose basis are the suitable solutions formed with the aim to increase company's competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kz338/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Kadlubiec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka