Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině – Ludmila KOŽUCHOVÁ
Ludmila KOŽUCHOVÁ
Bakalářská práce
Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině
Playing as a dominant activity in leisure time at an after school care centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou her a hraček. Hra je dominantní činností ve volném čase ve školní družině. Hračka je jednou z nejvýznamnějších podmínek hry. Teoretická část také charakterizuje kromě školní družiny a volného času děti mladšího školního věku, které jmenované zařízení navštěvují. Součástí práce je průzkum oblíbenosti her a hraček, dále stavebnic, u dětí ve školní družině na Základní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on games and toys. A game is dominant leisure activity at after-school clubs. A toy is one of the most important conditions of a game. The theoretical part characterizes, besides after-school clubs and leisure time, children of primary school age who attend the said facilities. This paper also includes a research of popularity of games and toys, as well as kits, among children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŽUCHOVÁ, Ludmila. Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva