Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině – Ludmila KOŽUCHOVÁ
Ludmila KOŽUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině
Playing as a dominant activity in leisure time at an after school care centre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou her a hraček. Hra je dominantní činností ve volném čase ve školní družině. Hračka je jednou z nejvýznamnějších podmínek hry. Teoretická část také charakterizuje kromě školní družiny a volného času děti mladšího školního věku, které jmenované zařízení navštěvují. Součástí práce je průzkum oblíbenosti her a hraček, dále stavebnic, u dětí ve školní družině na Základní …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on games and toys. A game is dominant leisure activity at after-school clubs. A toy is one of the most important conditions of a game. The theoretical part characterizes, besides after-school clubs and leisure time, children of primary school age who attend the said facilities. This paper also includes a research of popularity of games and toys, as well as kits, among children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŽUCHOVÁ, Ludmila. Hra jako dominantní činnost volného času ve školní družině. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights