Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů – Bc. Michaela Kotlanová
Bc. Michaela Kotlanová
Bachelor's thesis
Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů
Self-Regulated Learning with Digital Technologies in Relation to the Well-being of University Students
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o tématu seberegulovaného učení s digitálními technologiemi a psychologickým well-beingem vysokoškolských studentů. Cílem práce je prozkoumat vzájemné souvislosti mezi psychologickým well-beingem, využíváním digitálních technologií k seberegulovanému učení a strategiemi seberegulovaného učení s digitálními technologiemi. Teoretická část se věnuje psychologickému well-beingu …moreAbstract:
The bachelor's thesis explores the topic of self-regulated learning with digital technologies and the psychological well-being of university students. The aim of the thesis is to examine the interrelationships between psychological well-being, the use of digital technologies for self-regulated learning, and strategies of self-regulated learning with digital technologies. The theoretical part addresses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fwnr1/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Reader: MA Tomáš Lintner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTLANOVÁ, Michaela. \textit{Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0do3nc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Digitální vyhoření a vnímaný stres u vysokoškolských studentů
Shakhnoza Sabirova -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Vliv práce ve snoezelenu na schopnost seberegulace u dětí s Aspergerovým syndromem
Dagmar Jurišová -
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Seberegulace v kontextu antisociálního chování v období pozdní adolescence
Gabriela Bartošová -
Seberegulace v kontextu self-efficacy a self-esteem v období rané adolescence
Jana Kabeláčová -
Chování související se zdravím u studentů lékařství v kontextu seberegulace
Barbora Jarošová