Analýza efektivnosti nástrojů personálního marketingu ve ŠKODA AUTO a.s. – Nikola Urbanová
Nikola Urbanová
Bachelor's thesis
Analýza efektivnosti nástrojů personálního marketingu ve ŠKODA AUTO a.s.
Analysis of the effectiveness of personal marketing tools in ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu online a offline marketingových nástrojů. Cílem práce je prostřednictvím analýzy a dotazníkového šetření zjistit a porovnat efektivitu online a offline nástrojů komunikace ve společnosti ŠKODA AUTO. Za pomocí výsledků z dotazníkové šetření jsou navržena optimalizační doporučení. První část práce je věnována teorii, v rámci které jsou vysvětleny základní pojmy …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of online and offline marketing tools. The aim of the thesis is to analyze and compare the effectiveness of online and offline communication tools in ŠKODA AUTO through analysis and questionnaire survey. Using the results of the questionnaire survey optimization recommendations are proposed. The first part of the thesis is devoted to theory in which basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iva Prokopová
- Reader: Magdaléna Spišiaková, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 0eg9g0 0eg9g0/3
21/12/2017