Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec – Bc. Agata Trombik
Bc. Agata Trombik
Master's thesis
Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec
Marketing activities and PR HC Oceláři Třinec
Abstract:
Závěrečná práce na téma ,,Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec“ pojednává o jeho aktivitách pro veřejnost během hokejové sezony i mimo ní. Díky tomuto pohledu, lze vyhodnotit i vztah klubu s veřejností. Práce je rozdělená na dvě části. První z nich je teoretická, týkající se probíraného tématu. Druhá část je praktická. Jsou v ní vyhodnoceny výsledky z dotazníkového šetření a poskytnuté nové …moreAbstract:
This thesis is called „Marketing activities and PR of HC Oceláři Třinec“. It deals with its activities for public during the ice-hockey season and off-season. Thanks to this view we can evaluate the relationship of the club with public. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical and it deals with the discussed topic. The second part is practical and it deals with evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ilqqg/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
- Reader: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel
Anastasija Košovenková -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Tereza Babincová -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Jiří Lysák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl