Jiří Buchar

Bakalářská práce

Trendy marketingové komunikace a jejich využití ve společnosti Europlast Morava, s.r.o.

Marketing communication trends and their use in the company Europlast-Morava, Inc
Anotace:
Práce je členěna na teoretickou část, která je zaměřena na popis marketingové komunikace, její způsoby a druhy a současné trendy a praktickou část, jejímž cílem je deskripce způsobů marketingové komunikace rodinné firmy s cílem navrhnout posílení marketingové komunikace s ohledem na její podmínky, cílovou skupinu i nabízený produkt.
Abstract:
The work is divided into a theoretical part, which is focused on the description of marketing communication, its methods and types and current trends, and a practical part, the aim of which is to describe the methods of marketing communication of a family business with the aim of proposing the strengthening of marketing communication with regard to its conditions, target group and offered product.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON