Trendy marketingové komunikace a jejich využití ve společnosti Europlast Morava, s.r.o. – Jiří Buchar
Jiří Buchar
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace a jejich využití ve společnosti Europlast Morava, s.r.o.
Marketing communication trends and their use in the company Europlast-Morava, Inc
Anotace:
Práce je členěna na teoretickou část, která je zaměřena na popis marketingové komunikace, její způsoby a druhy a současné trendy a praktickou část, jejímž cílem je deskripce způsobů marketingové komunikace rodinné firmy s cílem navrhnout posílení marketingové komunikace s ohledem na její podmínky, cílovou skupinu i nabízený produkt.Abstract:
The work is divided into a theoretical part, which is focused on the description of marketing communication, its methods and types and current trends, and a practical part, the aim of which is to describe the methods of marketing communication of a family business with the aim of proposing the strengthening of marketing communication with regard to its conditions, target group and offered product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová