Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu – Bc. Jakub Škápík
Bc. Jakub Škápík
Master's thesis
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Digital marketing for customers from SME segment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a návrh na zefektivnění digitálních marketingových kanálů vybrané platební instituce, která se zabývá zahraničním platebním stykem pro firmy. Hlavní myšlenkou práce je zjistit, zda má smysl, aby tato firma využívala digitální marketingové kanály k akvizici nových klientů a zda takto získaní klienti mohou mít pro společnost větší hodnotu než zákazníci, kteří byli …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7125
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKÁPÍK, Jakub. \textit{Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0fccih/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/6/2022
Kohout, J.
4/6/2022