Komunikační strategie firmy Mindshare – Bc. Vendula Jabůrková
Bc. Vendula Jabůrková
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy Mindshare
Communication strategy of The Mindshare Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem účinnější komunikační strategie pro mediální agenturu Mindshare sídlící v Praze, která svým klientům nabízí nákup mediálního prostoru, mediální plánování a doplňkové mediální služby. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing, problematiku trhu B2B, vnější prostředí podniku, kvantifikované matice EFE a IFE, komunikační strategii, marketingový mix a podrobněji na …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of a more effective communication strategy for the media agency Mindshare in Prague, which offers the purchase of media space, media planning and additional media services to their clients. The theoretical part focuses on marketing, B2B market issues, the external environment of the company, quantified EFE and IFE matrices, communication strategy, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva