Markéta Vaňková

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit lázeňského zařízení Lázně Velké Losiny s.r.o.

Marketing analysis of Lázně Velké Losiny s.r.o
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem marketingu v lázeňském sektoru se zaměřením na konkrétní lázeňský subjekt Lázně Velké Losiny s.r.o. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity lázeňského zařízení a na základě této analýzy navrhnout doporučení pro oblast marketingu. V teoretické části je charakterizován trh lázeňských služeb a dále jsou rozebrána specifika marketingu služeb a cestovního …více
Abstract:
This thesis deals with the importance of marketing in the spa sector with particular focus on the Spa Velké Losiny Ltd. The aim is to analyze marketing activities of the spa and to propose recommendations on the basis of this analysis. The theoretical part deals with spa market and also defines specifics of marketing of services and tourism and methodology of marketing research. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29984