Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Nhu Quynh Nguyenová
Bc. Nhu Quynh Nguyenová
Bakalářská práce
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer’s needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou identifikace potřeb, přání a očekávání zákazníka a propojeností s řízením vztahů se zákazníky. Práce má dva cíle. Prvním cílem je posouzení spokojenosti zákazníků vybraného hotelu s celkovým ubytováním a nabídkou služeb. Druhým cílem je vytvoření návrhů a doporučení ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. V rámci bakalářské práce je provedeno vlastní dotazníkové …víceAbstract:
The bachelor thesis is dealing with a topic of identification of needs, requierements and expectations of customers and its connection to a customer relationship management. The thesis have two objectives. The first objective is of the thesis is to examine the chosen hotel’s customers satisfaction with overal accommodation and provided services. The second objective of the thesis is suggesting possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ydutd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYENOVÁ, Nhu Quynh. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s~řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0g4y0m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková