Bc. Nhu Quynh Nguyenová

Bachelor's thesis

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The identification of customer’s needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou identifikace potřeb, přání a očekávání zákazníka a propojeností s řízením vztahů se zákazníky. Práce má dva cíle. Prvním cílem je posouzení spokojenosti zákazníků vybraného hotelu s celkovým ubytováním a nabídkou služeb. Druhým cílem je vytvoření návrhů a doporučení ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. V rámci bakalářské práce je provedeno vlastní dotazníkové …more
Abstract:
The bachelor thesis is dealing with a topic of identification of needs, requierements and expectations of customers and its connection to a customer relationship management. The thesis have two objectives. The first objective is of the thesis is to examine the chosen hotel’s customers satisfaction with overal accommodation and provided services. The second objective of the thesis is suggesting possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní