Bc. Jakub MÁDL

Master's thesis

Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka

Learning strategies of secondary school EFL learners during in-person learning and distance learning
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výběrem učebních strategií žáků 2. stupně ve výuce anglického jazyka. Konkrétně se zajímá o to, jestli distanční forma výuky měla vliv na to, jaké učební strategie žáci uplatňují. V teoretické části vymezuje rozdíly mezi učebním stylem a strategiemi, poskytuje typologii učebních strategií z pohledu několika odborníků a vyjmenovává nejčastější faktory, které ovlivňují …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the selection of learning strategies of secondary school pupils in English classes. More specifically, it is focused on whether the distance form of education had any effect on which strategies EFL learners use. The theoretical part of this thesis delineates the differences between a learning style and a learning strategy, it provides readers with the typology of different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MÁDL, Jakub. Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta