Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka – Bc. Jakub MÁDL
Bc. Jakub MÁDL
Diplomová práce
Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka
Learning strategies of secondary school EFL learners during in-person learning and distance learning
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výběrem učebních strategií žáků 2. stupně ve výuce anglického jazyka. Konkrétně se zajímá o to, jestli distanční forma výuky měla vliv na to, jaké učební strategie žáci uplatňují. V teoretické části vymezuje rozdíly mezi učebním stylem a strategiemi, poskytuje typologii učebních strategií z pohledu několika odborníků a vyjmenovává nejčastější faktory, které ovlivňují …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the selection of learning strategies of secondary school pupils in English classes. More specifically, it is focused on whether the distance form of education had any effect on which strategies EFL learners use. The theoretical part of this thesis delineates the differences between a learning style and a learning strategy, it provides readers with the typology of different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁDL, Jakub. \textit{Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0gb9i9/.
Jak správně citovat práci
MÁDL, Jakub. Výběr učebních strategií žáků druhého stupně ZŠ při prezenční a distanční formě výuky anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ ČJ pro 2. st. ZŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ