Jakub Pavelka

Bakalářská práce

Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy

Implementation of philosophy of CRM in selected company in airline industry
Anotace:
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.
Abstract:
The aim of this Bachelors Thesis is to define the philosophy, individual phases and the most important principles in building the customer relationship management and their theoretical concepts applied in selected company in airline industry. Based on the identification of places and processes that have the most significant impact on interaction between customers and company will be formulated fundamental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 10. 2016
  • Vedoucí: Karel Koliš
  • Oponent: Michal Konvalinka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52770