Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy – Jakub Pavelka
Jakub Pavelka
Bakalářská práce
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Implementation of philosophy of CRM in selected company in airline industry
Anotace:
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.Abstract:
The aim of this Bachelors Thesis is to define the philosophy, individual phases and the most important principles in building the customer relationship management and their theoretical concepts applied in selected company in airline industry. Based on the identification of places and processes that have the most significant impact on interaction between customers and company will be formulated fundamental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 10. 2016
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Michal Konvalinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane