Lukáš Vybíral

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

Marketing Communications of Simply Fresh Baguettes Focused on Students of High Schools and Universities
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení …more
Abstract:
The theme of this thesis is a marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of High Schools and Universities. The work is divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing and marketing communications. The practical part deals with the application of theoretical knowledge in setting marketing communicati-ons of Simply Fresh baguettes. It is elaborated a proposal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vybíral, Lukáš. Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe