Marketingové aspekty elektronických vstupenek a jejich vliv na marketingovou strategii vybrané společnosti – Bc. Magdalena Janoutová
Bc. Magdalena Janoutová
Diplomová práce
Marketingové aspekty elektronických vstupenek a jejich vliv na marketingovou strategii vybrané společnosti
Marketing aspects of electronic tickets and their impact on the marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením marketingového potenciálu elektronických vstupenek, popsáním marketingové strategie vybrané firmy a syntézou doporučení vyplývajících z marketingového potenciálu elektronických vstupenek pro tvorbu kampaní promujících koncerty a představení. V současné době, kdy si většina z nás nedokáže představit den bez zapnutí počítače, laptopu, tabletu nebo mobilního telefonu, …víceAbstract:
The subject of my thesis is to discuss the marketing potential of electronic tickets, to describe the marketing strategy of a chosen company and to synthesize recommendations arising from the marketing potential of electronic tickets for creating campaigns that are promoting concerts and performances. In today’s times when most of us can´t imagine a day without turning on our computer, laptop, tablet …víceKlíčová slova
Vstupenka vstupenka v elektronické podobě e-ticket m-ticket čip mobilní telefon počítač tablet zákazník on-line nákup on-line rezervace marketingová strategie marketingové aspekty promotérská agentura marketingová agentura koncerty návštěvnost mobilní aplikace pohodlí Tickets electronic tickets chip mobile phone computer customer on-line shopping on-line reservations marketing strategy marketing aspects promoting agency marketing agency concerts traffic mobile applications convenience
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvy3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUTOVÁ, Magdalena. \textit{Marketingové aspekty elektronických vstupenek a jejich vliv na marketingovou strategii vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0h5xgg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o.
Antónia Vovolková -
Marketingová strategie značky
Alena Vyroubalová -
Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
Hynek Spurný -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Návrh marketingové strategie pro start-up Freshcut
Aramis Tochjan -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková