Natálie Simeonovová

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Abstract:
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky „utajovaný nákup“. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. V praktické části je předsta-vena firma Ipsos, která mi poskytla možnost vyzkoušet si tajný nákup a firma Apple Inc., ve které jsem sama realizovala Mystery shopping. Dále jsou …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on one of the methods of market research – Mystery Shop-ping. Theoretical part deals with market research and its methods, especially about Mys-tery Shopping. In the practical part is introduced company Ipsos, which gave the chance to try out real Mystery Shopping, and the second is Apple Computer Inc., where I conducted Mystery Shopping by myself. Finally, the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty