Natálie Simeonovová
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky „utajovaný nákup“. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. V praktické části je předsta-vena firma Ipsos, která mi poskytla možnost vyzkoušet si tajný nákup a firma Apple Inc., ve které jsem sama realizovala Mystery shopping. Dále jsou …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on one of the methods of market research – Mystery Shop-ping. Theoretical part deals with market research and its methods, especially about Mys-tery Shopping. In the practical part is introduced company Ipsos, which gave the chance to try out real Mystery Shopping, and the second is Apple Computer Inc., where I conducted Mystery Shopping by myself. Finally, the results …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0haeqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management, Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci se zaměřením na sekci service management a market data a service interface
Mihaela Cernusca -
Rozbor hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci se zaměřením na sekci service management a market data a service interface
Mihaela Cernusca -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Markéta Jančíková -
Systém personálního hodnocení zaměstnanců ve společnosti NET and GAMES a.s.
Markéta Šuláková -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Markéta Svobodová -
Posouzení systému řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Markéta Menšíková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková