Radek Kurc

Bakalářská práce

Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.

Private labels in the COOP retail chain and potential for their development.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje postavení a možnému potenciálu privátních značek skupiny COOP v ČR. Zabývá se nákupním chováním zákazníků řetězce COOP a jejich zvyklostem a postoji k privátním značkám, které jsou v prodejnách COOP nabízeny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část popisuje vývoj a současnost privátních značek v retailových řetězcích na českém …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the position of private labels of the Czech Republic's COOP group and their possible potential. It deals with the shopping behaviour of COOP customers and their habits and attitudes to private labels that are offered in COOP stores. The bachelor thesis is divided into theoretical part and practical. The first, theoretical part describes the development and presence of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lukáš Němčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82592